Advokatfirman SIGMA - Svensk och internationell affärsjuridik

Verksamhetsområden >> Skatt

Advokatfirman SIGMA erbjuder en mångårig erfarenhet av skatterådgivning. Advokatfirman SIGMA hanterar samtliga skatteslag, såsom inkomstskatt, arbetsgivaravgifter, mervärdesskatt, tull och punktskatter.

Advokatfirman SIGMA har gedigen erfarenhet inom svensk och internationell skatterätt. Advokatfirma SIGMA medverkar vid utdelningsfrågor, generationsskiften, in- och utflyttningar, köp- och försäljningar av företag, nyetableringar, omstruktureringar, internprissättning m.m.

<< Tillbaka till Verksamhetsområden Advokatfirman Sigma

Nyheter

2016-04-15
Olof Girhammar lämnar Advokatfirman SIGMA.

2013-02-05
Advokatfirma SIGMA har biträtt vid förvärvet av fastigheten Munin 4.

2012-03-02
Advokatfirman SIGMA har biträtt vid en fastighetstransaktion

2012-02-13
Ny medarbetare - Olof Girhammar

2011-10-31
Samarbete mellan Advokatfirman SIGMA och Abogados Martinez-Echevarria-Pérez & Ferreros.

Brunnsgatan 7, 111 38 Stockholm
info@advokatsigma.se